Podsumowanie spotkań informacyjnych dla mieszkańców Gminy Alwernia odnośnie dofinansowania do montażu instalacji fotowoltaicznych, magazynów energii, pomp ciepła i domowych elektrowni wiatrowych
W piątek 17 stycznia i we wtorek 21 stycznia 2025 roku o godz. 17.00 w Sali nr 5 w budynku Urzędu Miejskiego, odbyły się spotkania informacyjne dla mieszkańców Gminy Alwernia odnośnie dofinansowania do montażu instalacji fotowoltaicznych, magazynów energii, pomp ciepła
i domowych elektrowni wiatrowych. Urząd Miejski w Alwerni przygotowuje się do złożenia wniosku (wspólnego z innymi gminami) w naborze 8.11 – Transformacja Energetyczna Typ projektu A – Rozwój OZE. Projekt będzie realizowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Sprawiedliwej Transformacji i prawdopodobnie będzie to projekt parasolowy. Szczegóły naboru będą jednak znane po jego ogłoszeniu – co ma nastąpić w I kwartale bieżącego roku.
Podczas spotkania zostały szczegółowo omówione zasady uczestnictwa w projekcie, kwestie finansowe i organizacyjne. Był także czas na zadawanie pytań. Osoby zainteresowane projektem mogą zadawać pytania na e-mail: biurobankuprojektow@gmail.com
Osoby, które chcą wziąć udział w Projekcie parasolowym muszą:
- wypełnić ankietę (dostępna w załączniku poniżej lub w wersji papierowej w Referacie Komunalnym i Ochrony Środowiska, I piętro, pokój 101A) i złożyć na Dzienniku Podawczym w Urzędzie Miejskim w Alwerni
- zlecić wykonanie analizy technicznej dotyczącej możliwości montażu urządzenia OZE (formularz zamówienia usługi w załączniku poniżej lub w wersji papierowej w Referacie Komunalnym i Ochrony Środowiska, I piętro, pok. 101A) i złożyć na Dzienniku Podawczym w Urzędzie Miejskim w Alwerni
Przyjmowanie wniosków potrwa do dnia 10 lutego 2025 roku.
Wykonanie analizy jest płatne i leży po stronie mieszkańca.
Osoby, które nie mogły uczestniczyć w spotkaniu zachęcamy do przeglądnięcia Prezentacji.