Zaproszenie na VII Sesję Rady Miejskiej w Alwerni
Przewodniczący Rady Miejskiej w Alwerni zaprasza na VII Sesję Rady Miejskiej w Alwerni, która odbędzie się w dniu 29 października 2024 roku o godzinie 10 00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni.
Przedmiotem obrad VII Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wystąpienia przybyłych gości.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z IV Sesji Rady Miejskiej.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z V Sesji Rady Miejskiej.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole z VI Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z V Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z VI Sesji Rady Miejskiej
- Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2024 r.
- Podjęcie uchwały sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały zmiany uchwały Nr IX/107/2020 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Przebudowa części DP 1020K – ul. Patelskiego w Kwaczale”.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Chrzanowskiemu na realizację zadania: „Wykonanie radarowego wyświetlacza prędkości na DP 1033K, ul. Garncarskiej w Alwerni”.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Małopolskiemu na realizację zadania pn. „Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 780 w m. Brodła (odc. 090 km 2+161,17 – 2+266,00)”.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr VI/63/2024 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 16 września 2024 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji nowych przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności gruntowej na działce nr 651/2 obręb Regulice, gmina Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu po działkach ewidencyjnych nr 41/5, 41/7, 322/1, 322/3 obręb Brodła, gmina Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Oświaty.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Statutowo-Regulaminowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Alwerni na 2024 i 2025 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym Rady Miejskiej w Alwerni.
- Przyjęcie sprawozdania z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie dla Gminy Alwernia za 2023 r.
- Przyjęcie sprawozdania z oceny zasobów Pomocy Społecznej za rok 2023.
- Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2023 przez: Zastępcę Burmistrza, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy, Prezesa ZUK sp. z o.o., Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy, pracowników Urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza Gminy Alwernia.
- Przyjęcie informacji o złożonych oświadczeniach majątkowych za rok 2023 przez Radnych Rady Miejskiej w Alwerni.
- Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
- Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
- Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
- Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
- Informacje, oświadczenia, komunikaty.