Zaproszenie na X Sesję Rady Miejskiej w Alwerni
Przewodniczący Rady Miejskiej w Alwerni zaprasza na X Sesję Rady Miejskiej w Alwerni, która odbędzie się w dniu 31 sierpnia 2023 roku o godzinie 10 00 w sali nr 5 Urzędu Miejskiego w Alwerni.
Przedmiotem obrad X Sesji Rady Miejskiej w Alwerni będzie:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Składanie wniosków o zmianę porządku obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Wystąpienia przybyłych gości.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole
z VIII Sesji Rady Miejskiej.
- Składanie wniosków o wprowadzenie poprawek i sprostowań w protokole
z IX Sesji Rady Miejskiej.
- Przyjęcie protokołu z VIII Sesji Rady Miejskiej
- Przyjęcie protokołu z IX Sesji Rady Miejskiej.
- Wystąpienia przedstawicieli Sołectw Gminy Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Alwernia na 2023r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Alwerni na zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Alwerni na zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grojcu na zakup aparatu ochrony dróg oddechowych wraz z maską.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr II/12/2016 Rady Miejskiej w Alwerni z dnia 25 lutego 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Alwernia na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr II/16/2023 z dnia 23 lutego 2023 r. w sprawie zasad i trybu nadawania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Alwernia oraz ustanowienia Złotej Księgi Gminy Alwernia.
- Podjęcie uchwały w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na ławników.
- Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego w gminie Alwernia".
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Programu Usług Społecznych w Gminie Alwernia na lata 2021-2023.
- Informacja z pracy Burmistrza Gminy Alwernia za okres międzysesyjny.
- Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach.
- Odpowiedzi Burmistrza Gminy Alwernia na zapytania i interpelacje radnych.
- Odczytanie i rozpatrzenie pism skierowanych do Rady Miejskiej w Alwerni.
- Informacje, oświadczenia, komunikaty.