Zmiana terminu posiedzenia Komisji Statutowo-Regulaminowej
Przewodnicząca Komisji Statutowo-Regulaminowej informuje o zmianie terminu posiedzenia Komisji, z dnia 08.11.2024 r. o godz. 15:30 na dzień 14.11.2024 r o godz. 16:00; posiedzenie odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Alwerni - sala nr 5.
Tematem posiedzenia Komisji będzie:
- Analiza i zmiana uchwały nr III/25/2022 Rady Miejskiej w Alwerni z dni 4 kwietnia 2022 roku w sprawie statutów jednostek pomocniczych w gminie Alwernia, zgodnie z wnioskiem Prokuratury Rejonowej w Chrzanowie (sygn. akt 4132-0 Pa.30.2024).
- Analiza i zmiana wniosku w sprawie zmiany w uchwale z dnia 25 listopada 2021 r. w sprawie zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym Rady Miejskiej w Alwerni.
- Wybór v-ce Przewodniczącego Komisji Statutowo- Regulaminowej.
- Sprawy bieżące.
Przewodnicząca Komisji
Maria Kumała